måndag 15 februari 2010

15 december - It feels like summer

Idag har det varit riktigt varmt, typ 22 grader och sol. Helt plötsligt kändes det verkligen som sommar. Vi var lediga från skolan idag för det är ännu någon gammal presidents födelsedag som firas. Däremot hade vi träning. Coach var inte där däremot för han var sjuk, vilket på sätt och vis var skönt för det var ett tufft pass och jag klarade inte hålla tempot idag. Det var väldigt varmt idag vilket gjorde de jobbigare också. Vi hade tempo i 30 min vilket inte gick att hålla rätt tempo på idag för det var för jobbigt. Dessutom har jag fortfarande ont i örat och jag kände mig ganska seg i kroppen. Imorgon ska jag verkligen försöka gå och kolla det. För jag tror inte det är så bra, och om det är bra så får jag ju det bevisat i alla fall vilket kan vara skönt.

I övrigt har det inte hänt så mycket idag. Förutom idag har jag chockat min kropp med att äta något jag sällan äter här, alltså ingen pasta eller köttfärs variant. Det blev kyckling med paprika, lök och potatis i pitabröd. Typ fajitas kycklingröra i pitabröd. Det var gott faktiskt. Nu måste jag plugga lite för imorgon börjar veckan igen. Jag har en essay att lämna in och ett statistik prov och tävla på lördag, plus massa ansökningar som jag ska försöka få gjort. Helgen blev kanske inte riktigt dom tänkt men ändå helt okej.

Inga kommentarer: