tisdag 9 februari 2010

9 februari - A rainy day

Dagen började med statistik vilket var helt okej. Vi hade quiz och det var parquiz och jag var med Fabian. Jag kunde ju det så han var ju inte till någon större hjälp men jag hjälpte honom i alla fall att få ett bra betyg på det. Det känns ibland som jag är hans personliga tutor.

Det hällregna i stort sätt hela dagen idag förutom när vi hade träning vilket var skönt. Vi hade långpass på 75 minuter idag så vi försökte hitta nya vägar att springa på för en gång skull. Det blev en runda åt andra hållet och upp i Hope Ranch, ett mini Montecito i Santa Barbara. Det var däremot väldigt mycket uppför vilket var ganska jobbigt. Jag kände mig ganska svag idag och hade väldigt lite kraft och ork i kroppen. Det blev i alla fall typ 15 km allt som allt.

Nu ikväll har jag faktiskt pluggat på ganska bra för en gång skull. Jag skrev hela min engelska essay som ska in imorgon, eller första helt klara utkastet och det blev nog inte så jätte dåligt ändå. Jag ska få lite hjälp av en tutor på torsdag också så jag kan förbättra den tills på tisdag när det slutgiltiga ska in.

Inga kommentarer: