torsdag 18 februari 2010

18 februari - It starts to get cold again but I did really good on my test and it is almost weekend

Så imorse var det inte alls lika varmt som det varit innan i veckan. Det var mer dimmigt och råkallt idag. Vilket är lite segt när man bara har ett par jeans och en långärmad tröja tvättat. Jag var lyckligt lottad att det blev fint väder där i några dagar så jag kunde använda mina sommarkläder för det var det är nästan det enda rena jag har nu. Så i helgen måste jag försöka få tvättat om det ska bli kallt nu.

Jag var väldigt trött idag igen även om jag fick en hel del sömn i natt. Det var svårt att gå upp klockan nio och då är man trött. Jag kom däremot upp och iväg för jag hade prov sedan på statistiken. Det gick däremot riktigt bra och jag kan nästan säga redan nu att jag kommer få ett A på det, även om jag inte gillar säga så innan men jag vet inte riktigt vad jag kan ha fel på, på det provet faktiskt. Vi får se på tisdag hur det verkligen gick.

Träningen idag var ganska seg, det var sega ben och en hel del träningsvärk. Det är lite frustrerande för jag hade velat kunna byta ben som byta skor, till nya pigga ben. Det är väldigt segt just nu och vi har tränat mycket och väldigt hög volym på det hela så det är ju inte konstigt men ändå. Till helgen kan det bli ganska sega ben som springer runt där. Jag prata med coach lite och han fråga hur benen kändes och han sa att jag inte skulle ha för höga förväntningar alls inför det här loppen för det är inte konstigt om jag är trött just nu. Jag är inte ens nervös just nu för det känns verkligen inte som det kommer gå särskilt bra och det är verkligen inte mina sträckor heller. Vi får väl se men det blir bra träning.

Nu ikväll har jag skickat iväg en del för ansökan till NY. Vi var uppe en sväng till Crazys och jag måste sluta äta muffins och sådant där och åka upp dit överhuvudettaget. Det är bara så svårt när man är trött och har ont i huvudet och är disträ. Det är så lätt också då att verkligen vilja ha något sött för att klara av det. Speicellt när Leigh och Emily ändå ska dit och frågar om jag vill med.

Inga kommentarer: