torsdag 11 februari 2010

11 december - I thought I was gonna die, seriously!

Jag var uppe ganska sent igår men jag fick ändå en del gjort vilket var bra. Jag kom upp på morgonen och vi hade quiz på statistiken vilket gick bra. Tror till och med jag klarade extra credit uppgiften. På träningen idag hade vi 4*800 m med 2 minuters vila. Det var däremot inte vila utan då skulle vi göra armhävningar, situps och en massa andra styrkeövningar. Så i stort sätt han vi aldrig pusta ut en sekund. Vi skulle springa på 90 sek varv vilket är okej men vår långsammaste var 88 och snabbaste var 82. Jag var så trött efter sista så jag i stort sätt ramla bara ihop i en hög. Armar och allt var så trötta efter styrkeövningarna plus att vi gjorde sista varvet på 82 sek, vilket jag måste säga är väldigt snabbt när man hade gjort allt det andra innan. Jag var helt död efteråt, totalt död. Dessutom skulle jag ha tutoring direkt efteråt så det var bara gå dit upp och få det gjort också. Hon tyckte däremot att min essay var riktigt bra vilket kändes väldigt skönt. Hon tyckte det var den bästa hon läst under veckan så jag har bara en del jag måste ändra på den under helgen vilket är skönt.

Väl hemma igen var jag mer än död och nu ska vi inte ens prata om. Som tur är det helg nu! Jag fick i mig mat och nu tror jag att jag kommer man vilken sekund som helst, vilket jag nog också ska göra.

Något jag har bestämt mig för idag är att jag nog inte ska spela beerpong igen. Sofia fick nog halsfluss när vi gjorde det sista förra helgen. Allt smittar så lätt där ute och speciellt när man spelar beerpong. Jag har känt mig lite halvsvackig hela veckan och har känt att jag har något i kroppen men det bryter typ inte ut. Jag hoppas bara inte jag får det här. Dessutom hostar alla just nu känns det som och har ont i halsen och är sjuka. Jag vill inte bli sjuk och jag har inte tid med det!

Inga kommentarer: