tisdag 2 februari 2010

2 februari - A normal day without any too exciting events

Jag fick en hel del sömn i natt men tyvärr hjälpte det inte helt eftersom jag gick runt och var halvt död och gäspa hela dagen. Dessutom har jag fortfarande ont både här och där och jag hoppas verkligen det går över snart. Jag hade quiz på statistiken och det gick helt okej. Träningen idag var ganska lugn men vi hade mycket styrkeövningar efteråt och benövningar framförallt. Jag hade träningsvärk från gårdagen så det var jobbigt med alla utfall och annat. Idag var bara en helt vanlig dag och mer än så har jag väl inte att säga om min dag. Önskar att något exciting hade hänt jag kunde dela med mig av men vissa dagar är helt enkelt bara vanliga dagar. Imorgon hoppas jag på att må bättre däremot!

Inga kommentarer: