måndag 8 februari 2010

7 februari - Super Bowl Sunday but far from a Super Sunday

Idag var det alltså Super Bowl Sunday. Klockan tre är det ingen ute någonstans för alla ser matchen som betydde allt och den dagen är som en nationaldag i stort sätt. Jag var bjuden på en Super Bowl fest men jag hade för mycket att göra för att hinna gå. Det blev lite prat på Skype och sedan en kort löprunda. Sedan skulle jag börja plugga men hade verkligen noll lust. Så istället lagade jag massa mat vilket jag menar ändå inte är så dumt att få gjort. Jag städade också och allt istället för att plugga. Jag mådde halvbra och var väldigt trött hela dagen. Senare fick jag i alla fall börjat skriva på min essay plan men det tog tid. Jag satt uppe ett bra tag men sen skulle jag sova men det gick inte. Jag gick på nattpromenad och var allmänt frustrerad att jag inte kunde sova. Dessutom snurrade tankarna i huvudet på mig och gjorde mig tokig. Jag somna till slut men sent, alldeles för sent när man har lektion klockan åtta på morgonen därpå. Det var inte alls en särskilt bra dag även om solen sken och det var Super Bowl Sunday. Det var långt ifrån en av mina bästa dagar...

Inga kommentarer: