lördag 27 februari 2010

27 februari - Today we had every weather condition that might be possible

Idag hade vi tsunami varning på grund av det stort jordskalv nere i Chile. Dessutom ösregna det hela natten så det kom floder med vatten ner från bergen. Det regnade jätte mycket vissa stunder idag och andra stunden titta solen fram igen. Dessutom var det typ storm och blåste jätte mycket. När jag äntligen tagit tag i och skulle ut och springa så började ösregna, och jag tror aldrig jag sett det regna så mycket i hela mitt liv. Jag fick vänta en halvtimma och sedan kom solen fram en stund så jag gick ut. Löprundan var halvbra eftersom min höft gör väldigt ont. Jag måste gå och kolla det på måndag med dom i träningsrummet och se om dom kan kolla på det. Det var lägre lågvatten idag än jag någonsin sett. Det betydde bara att när högvattnet senare kommer under dagen så kommer det var enormt högt. Emily kom precis hem och tala om att det var enda upp över parkeringsplatserna nere vid vattnet. Så idag har vi haft allt och lite till i väderförhållanden.

Idag mådde jag halvbra över lag och kände bara hur jag inte orkade med något. Jag har så himla mycket som ska fixas och skrivas och pluggas till för nästa vecka så jag inte vart jag ska ta vägen. Jag skulle göra middag med Sofia ikväll och sedan skulle vi ut men jag mådde inte alls bra inför det så vi får helt enkelt göra det en annan kväll.

Inga kommentarer: