söndag 5 april 2009

5 april - Jag har bränt mig!


Idag var det finare väder än det varit på jätte länge. Solen sken och det var varmt och blåste inte allt för mycket. Därför gick jag ner på stranden och låg där i tre timmar och solade, och brände mig. Hela min rygg är bränd. Jag smörjde in mig i ansiktet med solkräm men jag låg nog mest på mage idag. Det känner man ju däremot inte först förens senare när man inte kan göra något åt det. Men jag ska inte klaga, jag har sommar och det är i början av Sverige våren.


Emily flög hem idag för hennes farmor hade fått en stroke inatt. Det var inte bra men heller inte jätte dåligt så vi håller tummarna för att det ska gå bra. Jag tog en cykeltur upp till Mesa för att posta vykort och fixa pengar till mobilen. Där uppe träffa jag Sofia och en kompis till henne på Starbucks så jag var med dom en stund innan jag cyklade hemåt igen. Imorgon börjar skolan igen. Men nu är det bara sju veckor kvar i skolan och om två månader är jag tillbaka i Sverige. Vilket datum är däremot inte klart än.

Inga kommentarer: