lördag 4 april 2009

4 april - Tillbaka till verkligheten

Så var man tillbaka i Santa Barbara och verkligheten knackade på dörren. Jag har massvis med saker och måste göra. Dessutom gör framtiden mig så stressad så jag vet inte vad jag ska ta vägen eller göra. Det är jobbigt. Jag fick i alla fall en pratstund med mamma och pappa på Skype på morgonen och de är verkligen toppen värda som försöker hjälpa mig så gott det går. Däremot är det svårt när man befinner sig på två olika delar av världen. Jag gick sedan ut på min långrunda på en och en halv timma vilket var jobbigt för att jag hade ett tufft banpass i motvind sent kvällen innan. Sedan bestod dagen mest av plugg och annat fix och trix som jag hade och fortfarande har över mig. Fick däremot en hel del gjort vilket var skönt även om en hel del återstår men det är en bit på vägen i alla fall. Jag han däremot sitta i solen en stund på skolan medans jag pluggade vilket inte var helt fel. Våren är här!

Inga kommentarer: