onsdag 15 april 2009

15 april - Det blåser åt fel håll

Igår kväll var jag så hungrig när jag väl gick och la mig att jag inte kunde somna så jag fick gå upp och äta. Sedan kunde jag inte sova och på morgonen var jag självklart jätte trött. Idag har det varit kallt och blåsigt. Business lektionen var okej, sista lektionen innan provet på måndag. Sedan ekonomilektionen var som vanligt. Idag fick jag reda på mina engelska resultat, och jag förbättra det inte sedan sist så jag har samma nivå. Vilket gör att jag inte kan få ihop det på två år. Jag hade verkligen hoppats på att kunna ta näta engelska istället för då kan jag ta den online i Sverige i sommar. Nu går inte det. Jag hatar det där jävla provet. Känner nästan för att skita i det nu och bara komma hem. Har sådan Sverige längtan just nu. Kanske börjar på högskolan istället eller jobbar eller något. Dessutom fick jag ett brev idag från min läkarmottagning om någon avgift som var sen men jag har inte ens fått någon räkning på det innan. Det här är dessutom en annan räkning än den jag fått innan. Och hur jag ska betala den vet jag inte ens. Får fråga Emily så hon får hjälpa mig. Eftersom det blåste så mycket kunde vi inte göra vår track workout idag utan fick ta en 45 min runda idag igen istället. Nu är jag jätte trött och ska försöka sova snart.

Inga kommentarer: