fredag 3 april 2009

3 april - Hem till Santa Barbara

Vi kom till slut iväg vid åtta på morgonen med en fullastad bil och mer där till. Vi hade saker precis överallt. Packning och mat och annat som hängde med. Bilresan från Sacramento tog ungefär sju timmar och när vi väl var tillbaka i Santa Barbara sken solen och det var riktigt varmt. Våren eller sommarvädret beror på vad du jämför med hade kommit med oss till Santa Barbara. När dom andra gick till jobbet tog jag mig en löprunda. Det blåste däremot jätte mycket och jag skulle göra ett banpass vilket var riktigt svårt. Dessutom gick jag ut senare än tänkt så det var ganska jobbigt men jag fick det gjort. Sedan gick jag hem och fick packat upp all min packning och min nytvättade tvätt och annat. Hur skönt som helst att jag fick handlat mat och tvättat på resan. Nu slipper jag det i helgen. Däremot är det hundra andra saker jag måste göra så det räcker och blir över.

Hela resan var riktigt lyckad och vi fick sett och gjort mycket på den korta tiden. Dessutom var det kul att träffa Emilys familj också och se alla ställen vi åkte till. Däremot kan jag känna att jag saknar min egen familj när jag ser andras.

Inga kommentarer: