onsdag 29 april 2009

29 april - Tre dagar att det kunde känns så mycket

Vi fick in vårt arbete efter att fått skrivit ut det i biblioteket på morgonen. Nu är det över i alla fall och jag hoppas verkligen vi får bra på det så mycket tid som vi ändå lagt ner på det.

Övrigt idag så var jag ute och sprang. Och Hjälp! Det var tre dagar sedan jag sprang sist eller knappt det, 2,5 dagar sedan men det kändes som jag inte sprungit på så länge. Knän och ben värkte och det var väldigt stelt. 45 minuter blev det ändå men jag kände att jag får ta det lugnt med knän, höfter och fötter för de är ganska slitna efter säsongen. Det kändes som min kropp nu hade tagit lov verkligen. Däremot har jag sovit och ätit väldigt dåligt de senaste dagarna vilket självklart påverkar kroppen. Helt plötsligt när man inte behöver träna, behöver man inte heller tänka på mat, vatten och sömn lika mycket men vad det påverkar än. Jag skulle kanske behöva träna någon annan typ av träning nu när jag kan och inte löpning men jag vet inte riktigt vad faktiskt. Något som är mer skonsamt för kroppen, typ simning men jag hatar det även om poolen här är väldigt bra nere vid stranden. Men det är inte riktigt min grej.

Inga kommentarer: