måndag 13 april 2009

13 april - Testerna gjorda

Första lektionen var business som vanligt. Ibland måste jag bara säga att det är svårt när vänskap och arbete är i ett men inte matchar. Det är så svårt att lösa sådant och få ut något bra av det. Efter businesslektionen gick jag direkt upp till SS byggnaden för att göra mitt matte och engelska test. Först gjorde jag engelskan vilket inte kändes särskilt bra faktiskt. Jag får reda på det resultatet på onsdag. Matten däremot kändes bra och gick bra också. Jag klarade att scora in på högsta matte nivån som går att testa in på. Så det var kul. Pluggandet gav resultat. Jag trodde det hela skulle ta längre tid än det gjorde så det var skönt för då hann jag förbi International Student Office och fick uppklarat det hela med mitt pass som de påstod skulle gå ut snart. Det var för en gång skull lätta ben på träningen idag. Det var speed 300m. Jag gillar dom passen. Sedan var jag riktigt hungrig och trött när jag kom hem efter en effektiv dag.

Inga kommentarer: