söndag 26 april 2009

26 april - Inga krafter kvar

Att man kunde vara så slut. Det fanns verkligen ingen energi kvar i mig idag. Tävlingen och dagen igår tog musten ur mig. Jag fick pratat med mamma på Skype på morgonen/förmiddagen och vi prata för länge för sedan insåg jag att jag skulle vara nere hos Alina och göra vårt grupparbete. Emily fick köra mig ner istället så jag blev bara lite sen. Grupparbetet gick väl si så där. En i gruppen hans farmor har mått dåligt hela veckan och vad vi tror gått och dött. Problemet är att han hade alla våra grejer på sin dator och ville inte höra av sig till oss. Till slut fick vi i alla fall tag i en del delar men inte allt. Så surt när vi måste göra om vissa delar vi redan gjort. Det här kan bli tre kul dagar framför oss. Sedan gick jag hem och fortsatte plugga. Det här arbetet kommer ta så mycket tid. Jag hatar grupparbeten. Den här helgen gick bara så fort, imorgon är det måndag igen och ny vecka.

Inga kommentarer: