måndag 27 april 2009

27 april - 4 juni, 4 juni, 4 juni

Idag har vi suttit med arbetet hela dagen i stort sätt när vi inte haft lektion. Jag hatar än en gång grupparbeten och min gruppmedlem som bara stressar upp mig mer och inte fattar att saker och ting tar sjukt mycket tid. Istället satt jag och Alina och gjorde en hel del själva för de var ingen idé art ha honom där jag blev bara irriterad. Det ska bli så skönt när det här arbetet är över.

Det bästa med idag! Jag har en flygbiljett hem! Jag lämnar Los Angeles 3 juni och landar på Landvetter den 4e juni! Jag längtar. Ska bli så kul att komma hem men det är så snart. Bara lite mer än en månad kvar. Sweden here I come!!! Känns konstigt, skönt, tråkigt, underbart och allt på samma gång. Tänk att få komma hem efter tio månader på andra sidan jordklotet. Däremot känns det inte så tråkigt att åka hem för jag kommer ju tillbaka hit till hösten igen. Det är inget farväl för alltid. Mer som att åka på semester fast hemma i Sverige.

Inga kommentarer: