torsdag 23 april 2009

23 april - Bästa resultat i klassen på två av tre prov i veckan

Japp jag fick bäst resultat i min bokföringsklass på provet i tisdag också, 48/50. Alltså fick jag bästa resultat på mitt prov i måndags i min businessklass och bästa resultatet på provet i tisdags i min bokföringsklass. Kändes verkligen jätte skönt. Ekonomin jag gjorde igår däremot kan jag redan säga nu att jag inte fick bästa i klassen på men på två av tre prov samma vecka. Kan inte bli så mycket bättre.

Idag var sista lite tuffare passet innan lördag och för säsongen. Det var däremot inte så tufft. Imorgon är bara lugnt och sedan är det lördag. Jag vill att alla håller alla tummar de har för mig. Jag ska ge allt däremot, lämna allt där borta i Bakersfield och göra mitt bästa!

Efter träningen åkte jag och Leigh till Casco för att handla lite och framförallt för att Leigh behövde titta på priser till ett arbete hon gör. Det var första gången jag var på Casco och det är i stort sätt ett stort varuhus med allt fast i stora förpackningar som ett varulager. Vi fick däremot inte köpt så mycket, mer än nya stekpannor vilket verkligen var behövligt. Så nu ska jag bara åka och köpa mjölk så jag kan göra pannkakor!

Imorse prata jag med pappa på Skype så vi planerad lite inför vad som ska komma och nu sitter jag och mailar runt till alla olika människor för saker vi kom fram till att jag skulle fixa. Så nu kan jag stryka en hel del på min lista.

Inga kommentarer: