torsdag 19 februari 2009

19 februari - Solen sken även idag


I natt sov jag nästa hela natten utan att vakna! Jag vaknade bara en gång vid sju men somnade sedan om. Hur skönt som helt att faktiskt fått sova nästan en hel natt utan att vakna. Det var ett tag sen sist. Idag sken solen igen och det var varmare än på länge upp mot 18 grader och sol. Däremot har jag hört att det nu ska bli mulet och kallt och regnigt igen redan imorgon.

Idag fick vi tillbaka våra bokföringsprov och det gick väl som jag trodde. Inte jätte bra men som tur var fick vi lite extra poäng och med mina andra extra credits poäng ligger jag nu ändå på 100 % i kursen. Så det var inte så dåligt ändå. Träningen idag var bara lugn inget märkvärdigt. En löprunda i solen helt enkelt. Sedan skyndade jag mig för att göra mig i ordning och äta så jag hann ner till stan och fixa allt jag skulle fixa innan affärerna stängde. Jag fick i stort sätt fixat allt vilket var jätte skönt. Däremot var det inga kul utgifter alls, pengar till mobilen, mat och annat liknande, (även hemlisar men det är såklart hemligt). Men det är sådant man måste ha det också.

Nu är det alltså helg igen. Veckan gick fort och imorgon kommer tjejerna tillbaka. Imorgon är det även en stor dag, Sofia fyller, den magiska åldern, 21 år imorgon som ska firas. Ska kanske träffa R i helgen också men det vet man aldrig hur det blir med det. Imorgon ska jag också gå till skolan en sväng och fixa betalningar och annat viktigt. Sedan är det träning och lagfotografering imorgon på träningen. Dessutom har jag en hel del träning för denna veckan har vi inte en dag ledigt och det tar mer tid än vad man tror. I övrigt så får vi se vad som händer, alltid händer det något.

Snackade med D idag eller sa mest hej. Vi hade inte direkt någon konversation direkt. Det var en vecka sedan sist i stort sätt. Jag vet inte vad han känner men jag vet inte heller måste jag säga. Vi får se. Sitter ändå, dum som man är, och hoppas på att telefonen ska låta men nja jag tror inte den kommer göra det. Istället frågade den där efterhängsna killen, med flickvän, av sig, R:s kompis-kompis eller något och undrar även ikväll vad jag gör. Pallade inte ens svara och fattar inte riktigt varför han hör av sig så mycket.
Nu har jag ätit på tok för mycket och måste ta mig långt ifrån köket och borsta tänderna så jag inte stoppar i mig något mera. Käner att jag bara har vräkt i mig allt jag kunde komma åt sedan jag kom hem från stan, bara för att jag var lite hungrig.

Inga kommentarer: