måndag 30 november 2009

30 november - Last day of November and the last real Monday for the semester

Imorse gick jag upp tidigt, som vanligt, och fick först skrivit ut alla mina engelska essays och sedan mina COMM grejer innan min tutoring och lektion i ENVS. Lektion var helt okej eller mer som vanligt bara. Sedan hade jag Communication prov vilket var mycket svårare än väntat, vilket alla sa. De andra proven var ganska lätta men det här var svårt. Förhoppingsvis gjorde jag ändå ganska bra ifrån mig, och det kändes inte alls katastrof så jag är ändå ganska lugn eftersom jag har 99,5% i kursen än så länge. Vi fick reda på hur det gick på våra tal/föredrag vi hade förra veckan och jag fick fullt vilket var skönt.

Jag lämna in min engelska portfolio sedan och nu är jag nästan klar med den kursen. Vi ska bara skriva en take-home finals tills på torsdag vilket inte är svår alls. Snart kan jag pricka av att kursen är avklarad vilket kommer vara en lättnad. Allt som går att pricka av nu är en lättnad för det betyder att det börjar gå mot sitt slut och jag får kurserna avklarade.

Imorgon har jag matte prov och jag är så borta i den kursen eftersom jag inte pluggat någonting de senaste veckorna eller månaderna. Dessutom var inte min koncentration särskilt bra och jag fick inte in mycket i hjärnan kan jag säga. Jag försökte men något vidare gick det inte. Man kan ju undra hur det kommer gå imorgon.

Inga kommentarer: