söndag 8 november 2009

8 november - Välbehövligt miljöombyte

Igår kväll blev en lugn kväll för en ovanlighetsens skull en lördagkväll och det var första lördagen på fem veckor sen jag inte träffa O. Ganska konstigt faktiskt. Jag kom upp tidigt i alla fall och fick skickat iväg ett ton med mail till olika skolor och tränare vilket var bra. Sedan fortsatte dagen med en del plugg, har prov imorgon.

Jag åkte däremot upp till Starbucks och fick en välbehövlig, inte vet jag om välförtjänt men ändå, paus med en kaffe med Sofia. Det var verkligen behövligt! Miljöombyte och personbyte! Sen blev jag upphämtad av Emily och Oma för hon kom över till oss idag för pizza night. Det var gott.

O skulle kommit över sen efteråt men jag och Leigh åkte upp till Crazys och då hann han hem innan vi kom tillbaka och jag missa honom precis. Jag hade kunnat komma upp till honom men jag behövde verkligen plugga och jag kände jag inte ville utnyttja Emily eller Leigh mer för idag. Däremot ska vi nog ses på onsdag eftersom vi är lediga då! Det är ännu en helgdag av alla som finns här. Jag klagar däremot inte! Imorgon är det prov och grejer i ENVS så jag borde plugga det sista till det nu. 5 veckor kvar!

Inga kommentarer: