tisdag 10 november 2009

10 november - I saw dolphins today!

Idag gjorde jag det igen, stängde av alarmet i sömnen. Jag måste göra något åt det där. Så jag vaknade klockan åtta nr lektionen började. Jag gjorde mig i ordning snabbt och kom en halvtimma sent bara. Det är bara ett väldigt jobbigt uppvaknade. Jag fick lämnat in mina uppgifter i alla fall. Sedan hade vi engelska och skrev en in-class essay vilket gick okej. Vi har vår riktiga in-class essay nästa vecka som vi får betyg på.


På träningen idag hade vi en timmas löpning så vi tog oss bort till Butterfly beach. Precis när vi skulle vända så såg vi DELFINER! Många var dom, säkert tio, och så nära stranden. Jag har aldrig sett dom på riktigt på så nära håll. Vi stod där och kollade på dom hoppa upp och ner i vattnet. Så fria! Det var det bästa med löprundan för mina ben var enormt trötta och jag hade verkligen träningsvärk. Imorgon har vi träning klockan nio, ett tufft pass, eftersom det är helgdag imorgon.

Inga kommentarer: