tisdag 10 november 2009

9 november - Migrän inte allt för passande

Imorse hade jag prov i ENVS, vilket var svårare och mer förvirrade än jag trodde. Det första var väldigt rakt fram men det här hade hon bytt ut begrepp och annat onödigt så jag inte förstod. Jag tror ändå jag gjorde okej ifrån mig. Sedan på Communication insåg jag hur mycket plugg jag har i den kursen att göra det närmaste. Det här projektet kommer ta tid och jag fick halv panik över allt annat som jag också vet jag måste göra. Vi hade egen träning idag i alla fall så det tog inte så lång tid. Efteråt tog jag en dusch och då började jag tappa seendet och med den huvudvärken jag hade haft hela dagen visste jag ganska säkert vad det var. Migrän. Vilket inte var särskilt passande en dag som den här. Jag tog tablett oh sov i en och en halv timma och var levande då i alla fall. Fick sms av Alex om fråga om friidrotts mötet, just det. Jag fick skynda mig iväg till det. Vi fyllde i papper och liknande och fick lite info. Jag kan däremot inte säga att jag mådde särskilt bra alls. Dessutom fick jag veta idag att vi inte alls behöver vara här två veckor innan skolan börjar för träning, utan träningen börjar när skolan börjar. Så jag kan vara hemma längre under jullovet nu om jag vill men jag har ju redan flygbiljett klar så jag vet inte hur jag ska göra nu. Sedan kom jag hem och var tvungen att göra engelskan för dagen därpå vilket inte var det roligaste direkt.

Inga kommentarer: