måndag 23 november 2009

22 november - Sunday back in the reality in SB and a hopeless feeling

Imorse fick jag pratat med mamma och pappa på Skype på morgonen. Hel morgonen i stort sätt. Det är alltid kul att prata med dom och jag längtar faktiskt till jag får åka hem över jul, men mest längtar jag tills allt det här plugget är över för den här terminen det har varit mycket och det börjar ta ut sin rätt.

Det var fint väder idag som vanligt och jag vill gå ut på långpromenad efter stranden och bara njuta och ta det lugnt men det var inte riktigt tillfälle för det idag. Jag hade hela mitt Communication projekt att göra klart och öva på. Imorgon ska jag ha föredrag och lämna in det skriftligt också och det är i stort sätt 20 % av mitt betyg så det spelar roll. Jag har nu fått det hela ganska klart i alla fall vilket är skönt men jag är lite nervös över föredraget men det går säkert okej hoppas jag.

Jag skulle träffa O idag men
, ja men, han hade så mycket plugg så han fråga om vi inte kunde ses en annan dag. Visst jag fårsår honom helt och hållet, jag om någon förstår sådant men ändå. Vi har inte sett på över en vecka nu. Jag skulle ha kunnat hänga med tjejerna och sett på New Moon (den nya Twilight filmen) ikväll i stället då. Jag har pluggat istället, halvthalvt. Det finns ju alltid att göra om man säger så. Imorgon är det måndag och massa saker händer och inlämningar och föredrag och möten och hämta upp papper och massa sådant.

Dessutom en tråkig sak är att Emilys syster har blivit jätte sjuk så hon åkte in på sjukhus idag så det ser ut som hennes familj kanske inte kan åka ner hit på Thanksgiving. Så frågan är hur det Thanksgiving nu blir.

Inga kommentarer: