måndag 16 november 2009

16 november - Monday again

Så var det alltså måndag igen. Det var en sol idag i alla fall vilket var skönt. Jag fick tillbaka mitt ENVS prov, vilket jag fick 89 % på vilket var okej. Ett svagt A i den kursen på det betyget men det jag hade verkligen fåt fel på alla frågor jag var osäker på. Jag hade inte fått mycket tur med mig men det var ett A i alla fall. På Communication lämna in vår första lab och det gick helt okej på den som det verkar som. Nästa lab ska in på onsdag men jag har faktiskt redan hunnit klart med den idag vilket är skönt. På träningen idag hade vi ett tuffare banpass. Det gick helt okej och benen kändes bra vilket är skönt eftersom vi har State Championship på lördag! LÖRDAG! Jag vet det är snart och jag kan knappt förstå att vi faktiskt ska dit. Det känns som säsongen redan är över i stort sätt, det är en känsla som ligger i luften. Jag är varken taggad, nervös, laddad, eller något åt det hållet. Det var en sådan urladdning inför förra tävlingen men det är nu vi ska vara som bäst. Jag hoppas jag blir lite mer laddad under veckan. Det är mycket för mig i övrigt nu också vilket tar bort fokuset på träningen och tävlingen men det kan ju vara bra och dåligt. Vi får se. Nu ikväll har jag varit så kallt. Det blir så kallt i vår lägenhet senare på dagen. Nu är det bara tio grader ute och fuktigt kallt. Man känner att det snart börjar gå mot december. Förresten om en månad är jag hemma i Sverige. Ska bli kul och skönt men det är mycket som ska göras innan dess. Nu ska jag sova snart för det behöver jag.

Inga kommentarer: