fredag 13 november 2009

12 november - I’m going to be the prettiest girl on Friday!

Först skulle jag ha matte quiz, vilket jag hade men läraren var inte där utan det var en vikarie. Han var så irriterande för han gick fram och tillbaka hela tiden. Quizet gick bra däremot, eller helt okej. Vi fick gå tidigare eftersom vår lärare inte var där så jag kom hem en halvtimma tidigare och kollade mailen och engelskan var inställd! Kunde inte bli bättre. Så jag fick lite plugg gjort på min fira tid innan träningen. Träningen var okej, inget märkvärdigt alls.

Efter träningen gick jag snabbt hem för jag ville ner på stan så fort som möjligt för att hitta en ny klänning till på fredag. Jag hittade en klänning, en blå jätte fin på Forever 21 så; I’m going to be the prettiest girl on Friday! Dessutom fick jag köpt smink och annat som jag behövde. Dessutom hittade jag två snygga tröjor på American Eagles. För en gång skull hittade jag allt jag behövde. På kvällen kom O över och vi kolla film. Äntligen fick jag se The Hangover, den var bra faktiskt.

Inga kommentarer: