lördag 14 november 2009

13 november – Kind of a bummer to Friday night

Förlåt men vissa är så blåsta och andra är bara så dumma. Jag hade min PD kurs imorse och min första mening sammanfattar det mesta. Dessutom har vi rast hela tiden i den kursen för många kan inte koncentrerar sig mer än en halvtimma. För min del är kursen fruktansvärt meningslös vilket läraren också vet så idag när jag sa att jag kommer missa nästa fredag sa han; Jo men vi alla vet att jag egentligen inte kan lära dig något mer för du är redan successful student. På tränigen idag hade vi en 3 km timetrail vilket gick så där kan jag säga. Jag och Alex fick ingen bra tid alls vilket inte kändes allt för bra.

Senare ikväll kom först Sofia över hit för hon skulle med oss på festen på kvällen. Det var kul att träffa henne. Festen var däremot inte överdrivet kul. Även om vi hade ok kul. Vi kom dit vid elva och många hade börjat festa väldigt tidigt så det gjorde att vi kom lite kontigt tid. Kind of a bummer!

Inga kommentarer: