måndag 2 november 2009

2 november .- Magical things happen when it is full moon

Imorse var jag först på tutoring vilket för en gång skull nog gav något inför quiset vi hade på lektionen vilket jag gjorde ganska bra ifrån mig på. Det var skönt för det går inte riktigt så lätt i den kursen längre för min del, mest för att jag inte lagt någon tid på det. Sedan hade jag Communication men vi hade bara genomgång att söka artiklar med en bibliotekarie så vi sluta tidigare. Jag skulle hem och börja skiva på min essay i engelskan som jag då hade skrivit tre rader på av fem sidor och som ska vara klar imorgon, första utkastet men en färdig fem sidig essay. Jag har inte så mycket motivation just nu för jag vet inte vad jag gör för vilket orsak. Det är svårare att motivera sig då. Träningen var bra däremot, kort och snabb. Vi hade 6*300m så det gick fort över men var hyfsat tufft nr vi väl gjorde det. Jag älskar att springa, säger bara det! Jag ser verkligen fram emot fredag och So Cal Championship!


Jag hann hem tidigare än vanligt med andra ord och fick börjat skriva på min essay och jag har ett utkast klart! Magical stuff happens when it is full moon! Kanske inte riktigt sådana magiska saker mer än det men det var vad jag behövde göra idag. Förra fullmånen var bättre kan jag säga, det har redan gått en månad. Tiden går fort! Nu ska jag sova för jag behöver min sömn den här veckan mer än någon annan vecka för jag ska vara på topp på fredag.

Inga kommentarer: