söndag 8 november 2009

7 november - Less than six weeks left

Imorse fick jag pratat med mamma, pappa och Tobias på Skype ett väldigt bra tag. Däremot gav det väldigt mycket. Jag har börjat få mer klartecken på vad jag ska göra och borde göra framöver och vad som är genomför bart. Nu gäller det bara kolla upp allt som behöver kollas upp. Det finns mycket möjligheter! Jag kom dessutom på att om 5 veckor och tre dagar är jag hemma i Sverige och Göteborg igen. Det känns konstigt men ska också bli skönt på något sätt. Innan dess är det däremot mycket som ska fixas och göras.

Sedan gick jag ut på ett långpass på en timma. Höfterna gjorde ganska ont idag efter gårdagens lopp eftersom de lätta skorna inte ger så mycket stöd i nedförsbackarna direkt. Jag gjorde det i alla fall och det gick helt okej.

Sedan var jag och Leigh uppe och handlade mat, jag lagde mat senare och pluggade lite. Nu måste jag ta ikapp allt jag har lagt åt sidan för igår. Erika sa det igår, nej nu måste jag ta tag i saker som jag skjutit upp tills efter det här loppet.

Inga kommentarer: