måndag 23 november 2009

23 november - Monday stress and movie night with the girls

På morgonen var jag först tvungen att skriva ut mina Communication uppgifter och presenationen för lektionen senare under dagen. Sedan gick jag på tutoring och sedan hade vi ENVS och quiz, vilket faktiskt gick riktigt bra vilket jag kunde behöva i den kursen. På Communcation skulle vi hålla föredrag och lämna in vår analys på ett kommunikations problem vi har. Jag trodde inte tiden var jätte viktigt men tydligen var den det, vilket gjorde allt väldigt stressigt när jag insåg att jag skulle bli avbruten om jag skulle ha med allt jag hade tänkt. Jag fick i alla fall gjort det och fick sagt det mesta vilket var en fördel, check avklarat! Skönt och det gick också helt okej vilket var skönt.

Nu var Cross Country säsongen alltså slut, slut för den här gången. Vi hade vårt sista möte och pratade mest allmänt om säsongen och framtiden. Track säsongen och sedan för de andra nästa Cross Country säsong. Jag vill också vara här då! Det kommer bli seriösare och det kommer satsas mer och jag vet hur bra jag hade blivit av det. Dessutom kommer en del av tjejerna lägga friidrottssäsongen till våren som uppbyggnadsträning till nästa höst Cross Country säsong, vilket jag inte kan göra. Tyvärr har man ju bara två säsonger per sport på College, sedan är det universitet eller inget tävlande alls. Nu ska vi ha två veckor hel ledigt från löpningenInclusive Erika and Sarah” Ja coach, jag ska inte springa på de här två veckorna. Vi får däremot göra använda träningsmaskinerna och göra styrkeövningar men ingen löpning. Vi får se jag behöver fokusera på det sista i skolan nu också så jag får prioritera det först. Sedan om två veckor, den 7 januari så börjar vinterträningen för friidrottssäsongen under våren. Jag ser redan fram emot det!

Sedan spenderade jag några timmar med matten, både i mattelabbet och hemma innan jag välförtjänt hängde med tjejerna i laget och såg New Moon, den nya Twilight filmen, på bio. Den var faktiskt riktigt bra, jag gillade den, Rekommenderas.

Imorgon är en ny dag så jag borde sova nu.

Inga kommentarer: