onsdag 25 november 2009

25 november – Tanning on the beach

Imorse sov jag faktiskt längre än vanligt och gick inte på tutoring för det räcker om jag går nästa vecka bara för att få alla mina poäng. På lektionen fick vi extra credits för att vara där eftersom många inte kommer den här onsdagen varje år eftersom imorgon är det Thanksgiving och många vill vara hemma då. På Communication idag så hade de andra som inte hade föredrag sist det. Så jag satt bara där och var uttråkad. Senare gick jag och gjorde för-testet för Communication provet på måndag. Sedan gick jag hem och bytte saker och gick ner för att sola på stranden. 25 november och där ligger jag i bikini på stranden och solar.


Nu ikväll så är det alltså onsdag men ingen skola imorgon över huvudtaget så vi hade planer på att faktiskt gå till Sharkeez tror det eller ej. Men så blev det inte, vilket jag kan känna var skönt. Jag ville inte riktigt gå och alla har nästan lämnat stan nu eftersom de flesta åker hem för Thanksgiving. Dessutom är jag helt slut verkligen. Jag känner att det är väldigt tråkigt men jag har ingen energi alls just nu.

Inga kommentarer: