torsdag 29 oktober 2009

29 oktober - Thursday on my own adventure

Imorse fick jag tillbaka mitt matteprov från i tisdags, 97 %! Väldigt skönt att få det. Dessutom de jag hade fel på var bara för att jag inte läste frågorna ordentligt och slarvfel. Idag hade vi ingen träning eftersom idag blev vår lediga dag, söndag i vanliga fall. Det blir väldigt konstigt träningsupplägg nu för idag är söndag och sedan följer imorgon med ett vanligt måndagspass på en fredag. Så med andra ord fick jag en del tid över för annat idag. Jag fick ihop en del tid i COMM-labbet och börjat på mitt projekt. Sedan kom jag hem och möttes av Amanda, Emilys kompis från Sac men som går i skolan i LA nu. Hon skulle vara här över helgen som alla andra människor som färdas långa vägar för att fira Halloween i Santa Barbara. De skulle Downtown men jag behövde åka upp till Mesa och fixa det sista inför imorgon till min outfit. Jag åkte dit upp och hittade inte riktigt vad jag sökte men nästan. Jag smsa och fråga O och jag kunde komma förbi en stund eftersom jag ändå nästan var hemma hos honom. Så jag gick upp till honom och vi gjorde inte mycket. Han hade en del plugg att göra så jag underhöll mig själv ett tag. Det var en bra kväll i alla fall. Jag behövde träffa honom för de gjorde mig på mycket bättre humör. Sedan gick jag hem och himmelen var stjärnklar.

Inga kommentarer: