söndag 18 oktober 2009

18 oktober - För en gång skull en ganska bra söndag

Oli kom över igår kväll som sagt och väldigt sent. Tanken var att jag skulle upp på matte repetitionslektion mellan 9 till 12 men det blev mellan 11 och halv 12 istället. Jag fick däremot tillbaka min läxa och vad som kommer på testet på tisdag vilket var huvudsaken.

Resten av dagen har jag, Emily och Leigh varit ute i Goleta hos Emilys Oma. Hon var däremot inte där men Emily ska vakta hennes hus tills onsdag så vi åkta allihopa dit idag och hade en hel söndag där. Jag fick en hel del plugga gjort, tvättat massvis och ätit god mat. Det var riktigt bra att komma dit ut för där är det inget som distraherar mig på samma sätt från att göra det jag borde göra. Nu är jag och Leigh hemkomna i alla fall och jag ska snart sova så jag för en gång skulle kanske kan få åtta timmar sömn.

Inga kommentarer: