tisdag 6 oktober 2009

6 oktober - Bad stomachache again

Jag var uppe sent igår för att skriva klart min essay. Jag har aldrig haft problem med att komma upp till rätt antal ord och sidor, mitt problem är mer det motsatta. Jag fick i alla fall ihop något som var okej. Det var däremot jobbigt när klockan ringde kvart i sju att ta sig upp. På matten fick vi höra än en gång att vi ligger efter i planeringen och att många har väldigt såliga förkunskaper. Jag kan inte säga att jag kan ta åt mig av det eftersom jag har bäst resultat i klassen hittills. Engelskan idag var inställd! Jag som satt uppe hela kvällen och panik skrev, så blev det ingen lektion. Det var däremot skönt att slippa lektionen ändå för då hann jag göra för-testet i Communication inför måndagens andra prov. Jag fick i mig lunch och sedan blev jag väldigt trött och fick ont i magen igen. Jag tog en napp före träningen och det var inte lätt att ta sig upp efter det. På träningen var det sega ben, ingen vilja och magont. Jag vill veta vad det är som gör att jag får så ont i magen för det är inte lite utan krampar verkligen. Efter träningen kunde jag knappt äta något för jag hade så ont i magen. Emily gjorde lite soppa i alla fall som jag fick i mig. Nu känns det bättre i alla fall vilket är skönt.

Jag fick dessutom ett samtal från sportaffären som skulle beställa mina löparskor åt mig idag, de fanns inga kvar på Adidas lagret i min storlek. Jagbehöver inte mer jobb än vad jag redan har. Jag tror däremot att jag nog kan beställa dom direkt från Adidas online, vi får hoppas på det.

Inga kommentarer: