söndag 18 oktober 2009

15 oktober - Not really the best day ever but the end made the day better

Igår kväll hade jag tanken att gå och lägga mig tidigt. Så blev det däremot inte både på grund av mig och andra. Jag hade först och främst svårt att sova men sedan hade en viss rumskompis över kompisar för att ha en fotogrej här mellan 10 och 2 på kvällen/natten. Jag var lagom irriterad kan jag säga. På morgonen fick jag därför inte gått ut på min löprunda tidigt eftersom då hade jag bara fått några få timmars sömn. Jag vaknade däremot till en lägenhet som såg ut som ^*``=^?`*. Innan jag gick till min lektion skrev jag en lapp till Leigh; Kan du vara så snäll och städa upp här tills jag kommer hem vid ett. När jag kom hem, var det städat men jag hade fått en trevlig lapp tillbaka; Nu har jag städat dit hus åt dig. Blev så himla irriterad, vem tror hon att hon är? Jag prata sedan med Emily som sa att hon hade flippat ut totalt för att jag bad henne städa upp efter sig. Det hela gjorde mig väldigt irriterad och arg vad för fel hade jag gjort? Jag hann däremot inte se henne för på torsdagar går vi bara om varandra och ser inte varandra alls. Dessutom hörde Oli av sig och fråga om jag ville komma över och se på film med honom och hans kompisar. Så jag åkte dit upp innan hon kom hem. Egentligen kanske vi borde pratat om det men jag inte hade lust alls för det och ville hellre träffa Oli. Vi såg på två väldigt dåliga skräckfilmer men det var ändå mysigt. Däremot kom jag inte därifrån förens halv två eftersom det var några tjejer där som bodde typ granne med mig som lova att skjuts hem mig men dom hade då inte lektion klockan 9 dagen därpå och tävling direkt efteråt. Det var däremot något jag behövde den kvällen att få komma bort ifrån lägenheten och allt.

Inga kommentarer: