torsdag 8 oktober 2009

8 oktober - Nooo!

Jag var uppe vid sex imorse för min löprunda. Visst är det tidigt men ändå inte så man dör dessutom får jag längre vila innan tävlingen imorgon vilket är den stora fördelen med det. Idag hade vi matte quiz på morgon och jag hade knappt pluggat någonting till det. Det var svårare och större än jag trodde men det gick nog hyfsat i alla fall. Vi fick tillbaka våra handout i alla fall 27/30 så det var mitt sämsta hittills men ändå bra. Jag har inte räknat nått matte på länge nu och känner att det börjar bli svårare och jag borde lägga ner lite tid på det nu faktiskt. Engelskan var lika flummig som vanligt vilket stör mig enormt men det får jag leva med resten av terminen.

Eftersom vi tävlar imorgon i LA, så hade vi möte som vanligt. Inget nämnvärt men jag hade ett snack med min tränare efteråt bland annat om hur jag kan förbättra mig och mina tider. Jag håller med och ska verkligen tänka på det och försöka. Jag spenderade sedan tid i COMM labbet och pluggade inför provet på måndag.

Det stora NEJet idag är att jag börjar bli sjuk. Det är däremot inte konstigt alls men ganska opassande idag. Emily har varit sjuk och haft feber hela veckan och Leigh fick det igår. Sedan är i stort sätt alla sjuka och folk hostar och snörvlar ikapp. Jag har haft tur som ännu inte fått det och jag har gjort allt och ätit allt för att det inte ska bryta ut nu ikväll. Det kommer inte bli en kul dag imorgon och ett bra lopp om det blir värre men jag håller mig positiv och tror på att jag inte blir sjuk. Jag har förresten nu beställt löparskor och en Adidas tröja! Jag vill ha det nu! Det kommer nog nästa vecka och jag behöver verkligen dom där nya skorna för mina jag använder nu är helt utslitna och ger ingen hjälp alls. Önska mig lycka till för imorgon förresten!

Löparskor och tröja på väg

Inga kommentarer: