lördag 24 oktober 2009

22 oktober - A LOT to do!

Först hade jag matte på morgonen och sista lektionen innan provet på tisdag. Vi fick tillbaka våra quiz och jag fick 29 av 30. På något sätt känns det ibland inte som jag förtjänar det för så bra är jag inte men får ändå alltid bra på allt hittills medans andra kämpar mer än jag och når inte alls i närheten av vad jag gör. Däremot måste jag repetera inför provet på tisdag för jag har mer tryckt in informationen precis innan lektionen. På engelskan lämna vi in vår essays och såg sedan på film inför nästa essay. Idag var jag inte med alls på någon av mina lektioner för jag satt och gjorde PD läxa hela tiden för imorgon ska hur mycket som helst in och vi har en midterm. Han har samlat ihop allt i stort sätt till en och samma dag. På träningen var det sega ben. Sedan åkte jag och Emily till Crazys lite senare där vi pluggade och jag köpte kanelbulle. Vad gott det var. De andra gick och la sig när vi kom hem men jag satt uppe till halv tre men jag blev klar i alla fall med hela min portfolio som jag i stort sätt började med samma dag och allt annat som skulle in och läsas. Vi har haft hela terminen på oss med alla dom här sakerna men jag började i stort sätt kvällen innan men det blev helt okej och jag hann, det var bara mycket att göra.

Inga kommentarer: