onsdag 21 oktober 2009

21 oktober - Privat morning lesson

Imorse hade jag i stort sätt privat lektion i min ENVS, de var tutor session som vanligt men jag var den enda där vilket på många sätt ändå var bra för han gick igenom allt det jag har sovit mig igenom de senaste veckorna med mig. Så nu är jag på gång i igen. Sedan hade vi lektion som vanligt och jag var halvt med idag, och halvt läste i min PD-bok. Sedan hade vi Communication och jag gillar verkligen den kursen. Helt plötsligt får man dom där ”Aha”-upplevelserna för hur man själv kommunicerar och fungerar och även andra. Dessutom är läraren riktigt bra, jag gillar henne. På träningen idag var i själva igen för min tränare är inte bättre. Det var ändå en helt okej träning och vi gjorde allt vi skulle. Sedan fick jag engelska hjälp med min obegripliga essay som nu går att förstå sig på lite bättre i alla fall.

Snart är veckan slut och jag längtar. Däremot har jag massa i min PD-klass att lämna in på fredag, massivs. Typ allt vi har fått i uppgift att göra hittills under terminen som jag har lagt på hög. Så det blir massa sådant plugg imorgon. Sen är det nästa helg:)

Inga kommentarer: