fredag 16 oktober 2009

14 oktober - More rain

Idag hade vi ingen ENVS lektion för läraren och några i klassen var iväg uppe i bergen på en helhelgs kurs. Jag gick däremot upp tidigt och gick till mattelabbet och fick gjort klart en del av inlämningen tills imorgon men inte allt. På något sätt gillar jag att gå dit för man träffar alltid så mycket människor där, folk man redan känner och nya människor. Det är alltid fullt med folk där.

Vi fick tillbaka våra prov från i måndags i Communication idag. 102/100 men då hade jag fått 4 extra poäng för en extra inlämning jag gjort. Så jag fick egentligen 98/100 på 50 frågor så ett fel. Det var kul. Som sagt regna det idag igen men det var ändå varmt ute, eller upp mot 20 grader. På träningen idag hade vi ett tufft pass upp i parken och det var inte alls friskt och skönt väder. Det blev väldigt kvavt, varmt och klippigt. Dessutom var benen riktigt tunga idag. På kvällen gick jag tillbaka till labbet och fick gjort klart matten och sedan skrev jag ihop min engelska väldigt hastigt, och väldigt dåligt.

Inga kommentarer: