söndag 11 oktober 2009

10 oktober - Stomachache (again!) but it couldn’t stop me today

Jag var ute på en kortare löprunda än jag skulle men det fick bli bra så. Jag hade ont i magen idag igen och halsen var som gårdagen. Dessutom hade jag en rumskompis som klagade i ett, något annat tror jag inte kom ur den munnen och jag blev så trött på det. Som tur var tog hon med sig Alien och hennes rumskompis ner till LA så jag slapp ha henne här. Usch vad hemsk jag låter men jag pallar inte när någon bara klagar i ett och sedan inte gör något åt det. Jag låg mest i sängen hela dagen i krämpor och såg på One Tree Hill och plugga minimalt och kände mig mest ensam och tyckte synd om mig själv. Jag skulle med Sofia ut till IV ikväll men jag övervägde flera gånger om det hela skulle gå. Så typiskt bara. Dessutom vet jag ju inte vad magontet beror på vilket gör att jag inte kan undvika något heller för jag vet inte vad jag borde undvika. Jag bestämde mig ändå vid sex att jag skulle med. Jag fick testa, annars hade jag bara legat hemma och tyckt synd om mig själv vilket jag inte pallade med.


Utekvällen blev faktiskt bättre än väntat. Vi tog bussen ut till IV jag och Sofia gånger två. Sedan gick vi till the Marley House där halva IV var som vanligt. Det var kul och vi träffa Hanna där. En tjej som jag träffat en gång innan jag fick en väldigt dålig bild av den gången för hon var jätte go. Vad man kan missta sig. Sedan träffa man en hel del annat folk man kände där ute som vanligt. Jag ångra inte att jag åkte med och jag hade faktiskt inte ont i magen vilket var en enorm fördel. Sedan träffa jag Oli där ute vilket var kul att se honom. En lyckad kväll helt klart!
Jag och Hanna

Sofia gånger två och jag

Inga kommentarer: