söndag 4 oktober 2009

3 oktober - Really bad stomachache

Idag har jag fått gjort en del under dagen. Jag var ute och sprang och sprang inom sportaffären under löprundan och beställde nya löparskor, slog två flugor i en smäll. Sedan hem snabbt och iväg ner till stan för att handla mat. Två potatisar och te var vad jag hade innan, så jag skulle inte klarat mig en dag till utan att handla. Jag handla halva affären, utan att överdriva. Som tur var kom Emily och hämta upp mig så jag fick hem allt. Nu ser det faktiskt ut som någon lever här. Däremot har jag knappt kunnat äta något ikväll och eftermiddag för min mage krampar och gör jätte ont. Jag ska nog sova nu, även om det är en tidig lördagskväll för jag vet knappt var jag ska ta vägen. Det gör jätte ont. Antingen var resterna från igår som inte var bra eller något annat. Ingen kul lördagskväll kan jag bara sammanfatta det som.

Inga kommentarer: