tisdag 20 oktober 2009

20 oktober - Ännu ett underbart uppvaknande

Imorse vakna jag och kolla på klockan, 7:52. NEEEJ! Jag hade stängt av larmet i sömnen och hade åtta minuter på mig till min matte lektion som jag var tvungen att gå på, i tid, eftersom vi hade test. Jag slängde på mig lite kläder och direkt iväg och var bara lite sen. Testet gick okej så det var skönt men det var ett uppvaknade man inte riktigt ville ha en tisdag morgon. Sedan hann jag mellan mina två lektioner gå och köpa något att äta eftersom jag inte hunnit det innan. Sedan var det engelska och jag är så frustrerad över den kursen. Det går verkligen inte! Jag hoppas jag kommer klara kursen för det är ett måste men jag är tveksam alltså. Vi skulle skrivit våra utkast till vår tredje essay idag vilket jag hade men jag får inte ner orden jag vill ha ner på papper. Så nu måste jag i stort sätt skriva om hela min essay och försöka få ut något vettigt på papper att lämna in tills på torsdag.

På träningen idag var vår tränare sjuk så vi hade ett hårt pass tillsammans utan honom. Det var väldigt sega ben för min del idag efter min i stort sätt bergsbestigning igår. Som tur var, var ju inte vår tränare där så att vi inte körde riktigt så tufft som vi kanske borde var ingen som såg. Vi tog oss i alla fall igenom hela passet, 20 min + 3*1,6 km, +20 min. Sedan blev det ice-bath för att få cirkulation i de där benen. Sedan gick jag och fick skrivit ut massa papper till min portfolio i min PD klass som ska in på fredag. Jag har böcker, papper, läxor, inlämningar, prov i berg och borde i alla fall försöka få lite struktur på min essay nu även om jag har noll lust alls. Det finns massa annat jag hade gjort istället kan jag lova.

Inga kommentarer: