lördag 31 oktober 2009

31 oktober - Halloween night number two


Jag tror inte jag har sovit så länge på, ja fråga mig inte när. Jag vakna halv tolv. På morgonen hände inte mycket alls. Jag gick på en löprunda bland annat men det var tungt idag. Väldigt tungt. Jag var inte alls produktiv idag på något plan.
Emily kom hem tidigt från jobbet så vi kunde alla gå ut! Vi blev bjudna på en fest i Montecito så vi gjorde oss i ordning. Kvällen outfit blev en mus/katt, kalla det vad du vill. Kvällen var riktigt kul faktiskt. Mycket kul folk faktiskt. Det var typ bara SB människor där, borned and raised in SB. En av killarna jag prata en del med turnerar med Lady Gaga och just nu med Three Doors Down, ganska coolt. För en gång skull kom vi faktiskt till a dance party! Vi var i himmelriket. Det var en helt klart lyckad kväll! Vi kom sedan hem ganska sent men Oli kommer över ändå. Det blev senare än tänkt men som tur var så fick vi ju en mer timmas sömn i natt för vi bytte till vintertid nu i helgen.


Inga kommentarer: