lördag 24 oktober 2009

23 oktober - I just want to be around you, I cannot help it

Det blev sent igår natt och jag fick inte många timmars sömn men ändå var jag inte så trött vilket var förvånande. Jag gick förbi biblioteket och skrev ut det sista jag skrev igår kväll och där träffa jag Oli. Vi prata om att ses i helgen men jag hade velat se honom idag men han hade mycket med footballen idag så han sa att vi skulle höras på lördag efter hans match för det hade nog passat bättre. Jag kom till slut iväg till lektionen och lämnat in portfolio, jag och halva klassen, hälften hade inte gjort klart sina. På något sätt stör det mig att det är okej för dom att ändå lämna in nästa gång men ändå inte. Jag har det ju överstökat nu. Sedan hade vi midterm där vi en essay i stort sätt om en bok i har läst och sedan koppla den till våra egna liv. Lektionen var bara midtermen så jag kom ifrån där mer än en timma tidigare än lektionen egentligen var vilket var skönt. På träningen var vi bara fem och den blev så där halv seriös men jag var väldigt seg i benen idag så det gjorde inte så mycket. Jag kom hem tidigt också och fick städat lägenheten vilket var skönt.

Jag och Emily tog en sväng upp till Mesa och handlade sedan lite mat vilket var behövligt. Jag ringde sen Oli och fråga om han ändå kanske ville komma över senare. Han skulle till skolan och se någon film med laget inför matchen imorgon men lova höra av sig när han var klar. Han ringde senare och sa att han hellre ville träffa mig imorgon för han var tvungen att åka hem emellan om han skulle hit och grejer. Han lova ringa mig imorgon men jag blev ändå lite besviken. Jag, Leigh och Emily gick sedan över till våra grannar för de kom över och fråga om vi ville spela beer-pong med dom. Så sjukt att vi inte träffat dom innan, vi bor typ tio meter ifrån varandra. De var jätte trevliga och det var kul. Jag och Leigh spela men vi drack inget alls faktiskt. Vi spela och en annan kille drack för oss. De passa mig för den kvällen, väldigt bra. För imorgon bitti ska jag träna med tjejerna nere på banan redan vid halv nio dessutom hade jag noll lust att dricka över huvudtaget. Det var kul att faktiskt inse att det finns en del coolt folk här som man kan umgås med. Så ikväll skaffa vi oss några nya kompisar!

Inga kommentarer: