onsdag 30 september 2009

30 september - Really tired of everything right now and I just want t focus on one thing

Just nu är jag väldigt trött på allt måste jag säga. Först är jag trött i allmänhet, huvud, hjärna, benen, och alla andra kroppsdelar för den delen. Jag är också trött på skolan, framtiden, allt plugg, äta, vänta, allt jag borde göra, alla människor som jag inte orkar lyssna på just nu och folk som inte gör vad de borde m.m. Det enda jag egentligen vill fokusera på just nu är löpningen och träningen och tävlingen på lördag och att ha en fri helg att göra vad jag vill på. Tyvärr funkar inte det riktigt nu vilket är ganska frustrerande. Jag kan heller inte koncentrera mig riktigt vad var jag borde göra heller. Förlåt för allt klagande men du behöver inte läsa eller lyssna heller.

Dagen i stora drag var ändå helt okej men jag har inte riktigt motivationen uppe. ENVS förhöret gick okej och på Communication gjorde vi själv test för att se vad för typ man är vilket var ganska kul. Träningen var ganska tuff men det gick helt okej. Ikväll har jag försökt koncentrera mig utan större framgång.

2 kommentarer:

Malin gustafsson sa...

hej, jag såg att du läste på SBCC? jag är lite nyfiken för jag ska antagligen börja där våren 2011( eller vår och vår, börjar i januari)
jag bara undrar, hur va de att hitta boende och så när du började? var de svårt? och hur är det med ekonomin? kan man få jobb eller måste man ta allt på csn, eller vet du om stipendier är lätta att få?

Skulle vara tacksam för svar :)

/Malin
(malingustafsson@live,se)

Sarah sa...

Hej Malin!

Jag mailade dig svaren på dina frågor så du ska förhoppingsvis ha fått dom nu, annars får du bara maila mig sarah_gustavsson@hotmail.com så skickar jag svaren till dig igen.

//Sarah