söndag 20 september 2009

20 september - A normal Sunday with a highlight

Idag fick jag prata med mamma och pappa. Det var länge sen jag pratade med dom nu. Sedan gick hag på en löprunda men det gick inte fort. Navel piercingen gör fortfarande ont eller är mer öm. Det är en kontig känsla, men det är ju inte särskilt konstigt eftersom jag gjorde det igår heller. Jag har väldigt hög smärt gräns men den här känslan har jag inte haft innan och det är svårt att beskriva. Jag hoppas det känns mycket bättre imorgon så jag kan springa ordentligt.

Sedan har jag åkt med Leigh till Mesa och handlat lite mat och sedan har resten av dagen bestått av söndags-plugg. Matte, engelskan och lite PD plugg. Imorgon börjar en ny vecka med nya utmaningar!

Det som gjorde den här dagen var helt klart när Leigh tala om vem som hade frågat efter mitt nummer igår kväll. Det gjorde mig glad och min dag men vi får väl se om han vågar använda numret också.

Inga kommentarer: