söndag 13 september 2009

12 september - Not the most interested beginning of the day but the end of it was

Jag vakna tidigt idag och gick ut på en lång runda. Jag hade träningsvärk sedan veckan och framförallt efter de nya övningarna vi har gjort. Sedan hann jag en sväng inom matte-labbet och fick svar på mina frågor och klart inlämningen. Sedan har jag pluggat Communication inför provet på måndag. Det här har varit lågt ifrån den roligaste dagen, det har i stort sätt inte hänt någonting alls. Jag är extremt uttråkad och ingen har någon större lust att hitta på något heller. Jag kanske ska gå och handla mat ikväll eller något för det behöver jag ju göra någon gång oavsett. Här har ju mataffärerna öppet dygnet runt. Vi får se...

Kvällen slutade med att jag och Leigh gick på en fest uppe på Mesa. Det var amerikanska fotbollslaget som hade fest för att de vann sin match mot ett lag som är femte på nationsrankingen. Det var många som ville fira. Det var kul men tråkigt nog kom polisen tidigt nog och lät oss inte fortsätta. Många drog därför vidare till La Brezza men där hände inte allt för mycket. Senare gick och Leigh hemåt där Emily och Shennie var. Vi hade nattmat och tjejsnack, det bästa, innan vi somnade. Dagen började ganska segt men slutade bra.

Inga kommentarer: