tisdag 29 september 2009

29 september - Overwhelmed

På matten fick vi tillbaka våra prov, jag fick 139/150 vilket är ett A men jag hade gjort väldigt dumma fel vilket är så tråkigt. Men det var ändå ett bra resultat. Sedan höll och ordagrant på att somna på lektionen. Det jobbiga är när man sitter långt fram då för då kan man verkligen inte somna. Det var verkligen svårt att hålla fokus och koncentrationen. Innan engelskan fick jag därför gått och köpt mig en kaffe för jag visst vi skulle se på film och jag skulle somna direkt utan lite koffein. Istället blev jag hel hajpad resten av dagen fram till nu i stort sätt.

Jag sprang tidigare idag på träningen för jag skulle träffa min counseler Igen. Mina ben var sega på träningen idag och tankarna någon helt annanstans. Sedan fick jag skyndat mig upp där till mitt möte. Det gick helt okej. Vi hittade skolor där jag kan ta engelska testet på för att få läsa engelskan i LA online i vinter och tog fram vad jag behöver göra osv. Det går om jag vill och framförallt orkar. När vi började prata om att jag måste öva inför provet osv. kände jag hur mycket det blev och det är mycket som det är. Ibland undrar jag ska jag verkligen göra det här? Varför? Vill jag tillräckligt eller vad driver mig till att göra det? Det som framförallt driver mig är att jag har svårt att just nu se mig själv vilja gå på handels i Göteborg eller något liknande. Jag trivs också så bra här. Frågan är bara vad jag orkar och allt. Egentligen kommer den jobbigaste tiden vara nu fram tills i februari i stort sätt. Men ja frågan är ju. Kände hur övervälvande allt blev idag. Sedan gick jag och fick gjort lite på min portfolio i min PD klass innan jag gick hem . Nu är jag väldigt trött och vill inte plugga stensorter och vulkaner även om jag borde. Helst av allt vill jag bara försvinna från verkligheten en stund, typ Gossip Girl, en film eller göra något helt annat. Däremot har jag test imorgon så jag borde plugga.

Inga kommentarer: