torsdag 24 september 2009

21 september - I knew it!

Idag var det väldigt svårt att gå upp även om jag idag faktiskt inte gick till skolan förens lektionen började vid halv tio. Alla andra måndagar och onsdagar har jag haft möten, varit på tutoring eller fixat andra saker men idag tog jag mig själv lite sovmorgon. Lektionerna idag var okej men jag har haft en konstig trött och svaghetskänsla i kroppen nu i två dagar vilket inte håller mig helt på topp direkt. Filmen på Communication var därför ganska sövande.

Det är jobbigt när någon mår dåligt omkring än för jag vet verkligen hur det känns och det gör ont att se någon må dåligt. Speciellt när man själv är på bra humör och är glad. Träningen idag var okej men jag, Alex och Seanie sprang extra stelt för den där navelpiercingen är inte allt för bekväm nu i början. Det kändes däremot mycket bättre idag och nu ikväll har det inte känts nått alls, vilket är bra. Annars kände jag mig ganska svag idag och flåsade ovanligt mycket. Efter träningen gick jag till labbet och skrev ut massa papper och sedan till vår engelska tutor som läste igenom min essay i engelskan som ska in imorgon. Det var väldigt bra, för hon rätta alla fel men hon tyckte ändå den var bra vilket var kul att höra. Det gäller att utnyttja den hjälp man faktiskt kan få.

Ikväll har jag faktiskt lagat mat för veckan och sedan suttit halvtkoncentrerat och rättat igenom min essay. Dessutom sitter jag här med ett stort leende på läpparna nu för någon smsa mig idag! Jag trodde jag skulle få vänta tills helgen, men nej. Han vill träffas i helgen så det ser ut som det kan bli en bra helg! Jag berättar inte mer än och håller er på sträckbänken ett tag till för det är roligare. Dessutom vill jag inte säga något än för det är väldigt nytt och egentligen ingenting än.

Inga kommentarer: