lördag 12 september 2009

11 September - A date no one is going to forget


Idag fick jag prata lite med mamma och mina söta kusiner på Skype. Det är bara tråkigt att vårt internet knappt funkar. Helt plötsligt inser man också hur beroende man är av det. Sedan fick jag betalat skolavgiften och fixat så jag kan åka buss vilket är skönt. Däremot r det ju inte lika kul att faktiskt betala för det men så är det ju. Jag hann också en in en stund på Communication-labbet för att få lite tid där och sedan gjort testprovet inför måndags prov.

På campus idag var det massvis med flaggor för att minnas den dagen och det datumet ingen någonsin kommer glömma. 11 september. Det var fint så som dom hade gjort det faktiskt och man inser hur stort det är här i USA. Det är åtta år sedan nu men jag tror aldrig någon kommer glömma den dagen ändå.

Träningen idag var tuff och jag var rädd för sist dog jag totalt på det passet. Däremot gick det riktigt bra fast det var riktigt jobbigt men om vi jämför med förra veckan var det grymt bra. Jag sprang mina 6*400m inom den utsagda tiden och gjorde sedan mina 4*40 sek backträningen riktigt bra. Så det kändes skönt att jag kunde genomföra hela passet så pass bra.

Jag vill nästan åka ut till IV på kvällen men det var ingen som kunde hänga med. Tjejerna här jobbade och hade lektion och andra är i LA och vissa kan ju gå ut Downtown osv. så det blev helt enkelt en lugn kväll men det är ganska okej det med. Imorgon kväll kanske det blir IV istället, vi får se.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.