tisdag 8 september 2009

8 september - Unbelievable that I’m not tired right now!

Igår eller idag kanske mer är rätt ord kunde jag verkligen inte sova. Det är den här medicinen som spökar och gör mig hyperaktiv och väldigt uppjagad. Men jag är inte ens stressad över något just nu. Jag har gjort alla mina läxor och ska inte göra något den här veckan som kan stressa mig. Jag försökte somna vid tolv men det var lönlöst. Jag läste en bok, drack vatten, gick ut och gick på gatan, men det gick inte. Så till slut ringde jag någon som jag visste var uppe, hem till Sverige och mamma. Till slut somna jag klockan tre. Jag skulle sedan upp halv sju så det blev 3,5 timmes sömn i natt. Det är mest sjukt är att jag gick upp nu och klockan är snart tio och jag är inte alls trött. Det enda är att det känns som mina hjärnceller dör en efter en och jag är helt slut i hjärnan. Jag ska verkligen försöka sova tidigare än tre i natt i alla fall för jag behöver verkligen det.

För övrigt idag; gick mitt matte test bra idag. Jag tror jag fick bra på det. Sedan det bästa på dagen var att engelska var inställd och jag har gjort allt i engelskan för veckan. Så jag kunde gå hem och få saker fixade och gjorde som jag skjutit på. Sedan var det träning och nya övningar idag. Det är mycket vader så jag är lite orolig för att mina korta och stela vader kommer klara av det. Men jag hoppas det. Jag fick föresten in min anmälan till PTK idag också.

Nu ska jag snart, verkligen försöka sova!

Inga kommentarer: