torsdag 24 september 2009

23 september 2009 - Your thoughts create your reality

Lektionerna idag var bra, inget nämnvärt. Vi såg däremot en film på Communication om hur våra tankar skapar vår verklighet och hur mycket din inställning faktiskt kan påverka ditt liv. Det är så sant och jag är väldigt inne i hela den grejen just nu. Dessutom läser jag en bok och låna av Emily i samma tema. Det är vettigt även om det kan kännas flummigt ibland.

Träningen idag var bra men tufft för det har kommit in en riktigt värmebölja med 30 graders värme. Jag klagar däremot inte, det kan ju vara värre. Det krävs bara mer vatten och vilja skulle jag vilja säga. Sedan efteråt gjorde vi ice-bath som vanligt men idag var det onaturligt kallt. Vi brukar ha så där 45-50 F men idag var det 40F eller mindre, vilket motsvarar typ 5C. Det var smärtsamt men behövligt.

Kvällen bestod av matteplugg inför mitt prov imorgon. Det känns helt okej just nu så jag hoppas det går bra.

Inga kommentarer: